Frisse update retailbijbel Prikkel de Koopknop

nb6-image002-250x85

De derde vernieuwde druk van retailbijbel Prikkel de Koopknop is uit. Het concept is hetzelfde gebleven, maar de inhoud is weer helemaal fris. Deze geactualiseerde editie bevat nóg meer tips om consumenten te prikkelen, nieuwe ontwikkelingen en onderzoeksmethoden, uitgebreide updates over technologie en de werking van de koopknop (neuromarketing) en inspirerende cases.

Alles komt aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling en retailmerchandise. Met veel nieuwe tactieken om ‘van je space een place te maken’. Je leert hoe je de consument kunt prikkelen met de juiste inzet van een zintuiglijk profiel van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk vullen elkaar aan.

Aan het woord komen onder meer Philips Retail Lighting, Kega, MOOD Media, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties.

De nieuwe Prikkel de Koopknop is een must voor retailers, formulemanagers, marketingmanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers, ontwerpers en eigenlijk voor iedereen met een passie voor retail. (Bron/Beeld: Cfretail.)

Lees meer artikelen over