Nieuw beddengoedconcept

Vakbladen.com-Slapen-SUITE702-VK-200x300

SUITE702 is een nieuw Amsterdam beddengoedmerk dat naar eigen zeggen fashionable duurzaam beddengoed online direct aan consumenten verkoopt. Het beddengoed komt in een groot aantal kleuren. Alle items zijn vrij te combineren. Hierdoor kan iedereen een eigen, unieke set creëren.

De merknaam SUITE702 is een knipoog naar de beroemde Bed-In van John Lennon en Yoko Ono. In 1969 brachten zij, bij wijze van huwelijksreis, een hele week in bed door, in Suite 702 van het Hilton Hotel in Amsterdam Zuid. De Bed-In van John en Yoko stond in het teken van World Peace.

De initiatiefnemers van SUITE702 geloven dat een persoonlijke, 100% duurzame Bed Peace alvast een mooie start is. Het ondernemerskoppel Shirley Muijrers en Olaf Arkauer: “Door retail marges en dure merklicenties te passeren, betaal je niets teveel voor de 5-sterren hotelkwaliteit van SUITE702. Het beddengoed is gemaakt van het beste biologische perkal katoen. De extra dunne katoenen garens zijn extreem dicht op elkaar geweven, waardoor de stof heerlijk glad en krakerig aanvoelt. SUITE702 beddengoed is bovendien GOTS- gecertificeerd, wat garandeert dat de gehele keten, van de katoenpluk tot en met het verven en confectioneren, volledig duurzaam is, en dus vrij van kinderarbeid, giftige stoffen en waterverspilling. Het katoen komt uit India en productie vindt plaats in Portugal, alles onder sociaal verantwoorde condities.”

SUITE702 beddengoed is in alle gangbare maten te bestellen, van eenpersoons tot lits-jumeaux.

SUITE702.COM

Lees meer artikelen over
Gerelateerde artikelen
Recticel overweegt webshop

Recticel overweegt webshop

Met Recticel (o.a. schuimvullingen) als geheel gaat het goed, met de afdeling slaapcomfort een stuk minder, met een dalende omzet en winst in het eerste halfjaar van 2018. In De Tijd van 29 augustus komt topman Olivier Chapelle aan het woord, die een aantal oorzaken noemt van de druk op de cijfers. En hij zegt een eigen webshop te overwegen om consumenten...

Lichte plus woonbranche juni

Lichte plus woonbranche juni

De omzet van de winkels in non-food groeide in juni met 1,7 procent. Het volume (de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet) was 1,4 procent hoger dan een jaar eerder. Dit maakte het CBS vandaag bekend. De omzet van de woonbranche groeide met 1,6 procent in vergelijking met juni 2017. Daarnaast deden winkels in dhz-artikelen, keukens en vloeren...

Een nieuwe marktplaats van webshop fonQ

Een nieuwe marktplaats van webshop fonQ

Webshop fonQ lanceerde vandaag zijn ‘fonQ Partners’ programma en heeft daarmee een nieuwe stap gezet voor de  interieurbranche. De sterke groei van de online woonbranche werd namelijk alleen nog belemmerd door de gefragmenteerde markt. En hier heeft fonQ een oplossing voor bedacht. Deze nieuwe marktplaats op het platform van fonQ, biedt toegang aan...

Stijging omzet, daling vertrouwen

Stijging omzet, daling vertrouwen

De detailhandelsomzet steeg in het eerste kwartaal met 2,7 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Toch daalde het vertrouwen van ondernemers in de sector sterk. Met dit nieuws komt het CBS vandaag. Vooral supermarkten, drogisten en meubelverkopers deden het goed. Kleding, elektronica en speelgoed waren juist minder in trek. De omzet van...

stijging omzet, daling vertrouwen

stijging omzet, daling vertrouwen

De detailhandelsomzet steeg in het eerste kwartaal met 2,7 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Toch daalde het vertrouwen van ondernemers in de sector sterk. Met dit nieuws komt het CBS vandaag. Vooral supermarkten, drogisten en meubelverkopers deden het goed. Kleding, elektronica en speelgoed waren juist minder in trek. De omzet van...