Drieslag voor Beter Bed

Beter Bed

Onlangs betraden vertegenwoordigers van de ‘beste winkelketens van Nederland’ en de ‘beste online retailers’ het podium van Circl van ABN Amro aan de Amsterdamse Zuidas. Beter Bed won voor de derde keer beide titels op het gebied van slapen.

De prijswinnaar in deze categorie in een reactie: “Dankzij de vele stemmen van onze klanten hebben we de felbegeerde titels in de wacht gesleept. Hier zijn we natuurlijk apetrots op! We vinden het een eer Beste Winkelketen van Nederland en Beste Webshop van Nederland te zijn. Het voelt als een bekroning op ons harde werken.”

De publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland’ 2018-2019 en ‘ABN Amro Webshop Awards’ zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen. Deze keer gaven bijna 215.000 consumenten gehoor aan de oproep om uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl

 

Thema's
Lees ook
Rode cijfers voor Beter Bed

Rode cijfers voor Beter Bed

Beter Bed heeft in 2018 23,3 miljoen euro verlies gemaakt, meldt Beter Bed in de jaarcijfers. De omzet liep dit jaar met 3% terug naar 396,3 miljoen euro.  De teruglopende winst heeft volgens het bedrijf vooral te maken met mindere cijfers van de winkels van Matratzen Concord in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Beter Bed heeft vorig jaar...

Eerste volledig circulaire matras

Eerste volledig circulaire matras

Matrassenfabrikant M line produceert samen met Ergonomie Institut München voor Beter Bed Holding het eerste volledig circulaire matras, laat Beter Bed Holding weten. Het matras, Green Motion genaamd, wordt gepresenteerd op imm Keulen.  Het matras bestaat volledig uit recyclebaar materiaal. Het bestaat in tegenstelling tot wat gebruikelijk...

Het nieuwe jaar voor de retailer

Het nieuwe jaar voor de retailer

Retailers kunnen een groei van ongeveer 2% verwachten in 2019 en 2020, meldt ABN AMRO. Deze groei is lager dan in 2018, toen de omzet in de detailhandel nog met 3% groeide De verwachte daling is terug te zien in het afnemende consumentenvertrouwen van de afgelopen vijf maanden. Voor 2019 wordt verwacht dat het inkomen van huishoudens en de consumptie...